Re: [ITPOLITIK] B 27: Udkast til udvalgshenvendelse (v 0.3)

On Sat, 2003-01-18 at 09:57, Keld Jørn Simonsen wrote:

> restriktioner
>
> Tilføj også:
> og som er udviklet i en åben proces.

Tænkte nok den ville komme ;)

Jeg vil også gerne have åbne standardiseringsprocesser men jeg syntes
ikke vi skal virke for kompromisløse. Efter min mening er det vigtige at
for brudt monopolet på standarders anvendelse fordi der er et akut behov
for det. Så kan vi kigge på monopolet på deres tilblivelse bagefter.

Tanker om dette ønskes.

--
Anders Feder <sslug@sslug>