Re: [ITPOLITIK] B 27: Udkast til udvalgshenvendelse (v 0.3)

On Sat, 2003-01-18 at 21:25, Keld Jørn Simonsen wrote:
> Jeg vil have det meget svært ved at SSLUG underminerer kravene omkring åbne
> standarder. Det er vel ikke kompromisløst at definere åbne standarder
> som det har været defineret i mange år, af standardiseringsfolk.

Ok. Har du en anerkendt dansk definition vi kan citere der indeholder de
elementer der skal med? En oversat engelsk definition kan vel også gå.

> Jeg véd ikke helt hvad du mener med monopolet omkring tilblivelse,

Ligesom nogle få leverandører har monopol på at implementere de mest
anvendte standarder (f.eks. Word-formatet) så har de samme leverandører
også monopol på at udvikle de standarder.

--
Anders Feder <sslug@sslug>