Re: [ITPOLITIK] OSS web udgivelses systemer

On Sun, 19 Jan 2003, Hans Christian Studt wrote:

> Hej,
>
> Vi er nogle stykker som har diskuteret om det var muligt at
> sikre at OSS web udgivelses systemer overholder forskellige
> standarder/anbefalinger.

Rigtig godt initiativ! Det er blevet påtalt at digitalforbruger.dk ikke
overholder w3c-standarder, og det er umådeligt pinligt. Vi er skam
indstillede på at fixe det, men det er jo svært.

Det her projekt kan sørge for at vi får information om hvilke systemer der
overholder standarderne, så vi får reel mulighed for at gøre det.

Det er flot at I supplerer kæppen (de pinlige mails) med guleroden (listen
over _gode_ systemer). Jeg er helt sikker på at det får effekt. Det eneste
problem er, at jeg hverken har viden eller tid til at bidrage.

mvh

	Niels