Re: [ITPOLITIK] OSS web udgivelses systemer

At 12:30 AM 1/20/03, Niels Vestergaard Jensen wrote:
On Sun, 19 Jan 2003, Hans Christian Studt wrote:

> Hej,
>
> Vi er nogle stykker som har diskuteret om det var muligt at
> sikre at OSS web udgivelses systemer overholder forskellige
> standarder/anbefalinger.

Rigtig godt initiativ!

Jep :-))

Det er blevet påtalt at digitalforbruger.dk ikke
overholder w3c-standarder, og det er umådeligt pinligt. Vi er skam
indstillede på at fixe det, men det er jo svært.

Næ, egentlig ikke.. det tager bare lidt ekstra tid, som vi desværre ikke har haft :-(

Det her projekt kan sørge for at vi får information om hvilke systemer der
overholder standarderne, så vi får reel mulighed for at gøre det.

Den har vi nu, vi har bare ikke haft tiden til at rette op på det endnu - frivilligt arbejde, I ved ;-)

Det er flot at I supplerer kæppen (de pinlige mails) med guleroden (listen
over _gode_ systemer). Jeg er helt sikker på at det får effekt. Det eneste
problem er, at jeg hverken har viden eller tid til at bidrage.

Der var den igen... som min gamle far altid sagde; arbejde tager generelt for meget af ens fritid!

Hilsen, Erik --

Om den nye ophavsretlov:
"Det skal nok blive sjovt at forklare min søn om det!
- det med blomster, bier og relativitetsteori er jo vand ved siden af."

Henrik Lund Kramshøj