Re: [ITPOLITIK] OSS web udgivelses systemer

At 06:44 PM 1/20/03, Anders Feder wrote:
On Mon, 2003-01-20 at 17:26, Erik Lange wrote:

> Der er altså meget OSS der også kører på MS platforme.
>
> Zope, f.eks.
>
> og PHP (Nuke) er vel heller ikke begrænset til kun at køre på Linux ?

Jeg er ikke helt sikker på hvem du svarer her men jeg syntes sagtens vi
kan undersøge Windows-baserede produkter også, så længe de er Open
Source.

Øh.. jeg kommenterede de foregående indlæg, beklager hvis sammenhængen ikke er umiddelbar.

Cross-platform produkter er vel sjældent Windows-baserede ?;-)

Vi kører f.eks. Zope på Linux, på grund af den bedre driftsstabilitet og generelle sikkerhed, men det kan køre under Windows... hvad vi dog ikke anbefaler vore kunder ;-)

100% Windows-baserede produkter, vil vel i sagens natur være optimerede til IE, og vil dermed i praksis vel ikke kunne levere validerende sider? Hmm.. at påvise dette i en objektiv undersøgelse, er vel ikke at "arbejde _for_ proprioritære udviklere"...

Hilsen, Erik --

Om den nye ophavsretlov:
"Det skal nok blive sjovt at forklare min søn om det!
- det med blomster, bier og relativitetsteori er jo vand ved siden af."

Henrik Lund Kramshøj