Re: [ITPOLITIK] OSS web udgivelses systemer

On Sun, 19 Jan 2003 23:55:20 +0100
Hans Christian Studt <sslug@sslug> wrote:

> Hej,
>
> Vi er nogle stykker som har diskuteret om det var muligt at
> sikre at OSS web udgivelses systemer overholder forskellige
> standarder/anbefalinger.
>
> Jeg har forsøgt at begynde på en liste over på en liste som
> kan beses her
> http://www.studt.dk/w3c-venner/tabel-1.html
>
> Desuden har jeg fundet en liste over andre systemer her
> http://www.la-grange.net/cms

Der er vist en mere komplet liste her:
http://www.linuxlinks.com/Web/Portal/Content_Management_System/
og måske noget her:
http://www.cmsinfo.org/

Og en ligeså tilsyneladende komplet liste - med inddeling efter perl/php
etc. her:
http://www.clueful.com.au/cgi-bin/cmsdirectory/browse/Products%3aBy%20Technology

Og evt. fund kunne også diskuteres her:
http://www.cms-list.org/
så fremt nogen fra de forskellige Open Source CMS systemer rent faktisk
lytter med her.

> I øjeblikket ser det ud til at der er masser systemer at gå i
> gang med at undersøge, så hvis der er nogen kunne tænke sig at
>   give en hånd med så må de neget gerne melde sig.

jeg vil da gerne bidrage med noget information. Som det er lige nu, så
har jeg størst erfaring med Envolution og Postnuke :)

--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.