Re: [ITPOLITIK] Åben/fri/gratis standard

Tirsdag den 21. januar 2003 14:48 skrev Niels Elgaard Larsen:

> I Open Source er udviklingen som regel åben.
> Men der er mange OS projekter hvor den første version er lavet af
> en enkelt mand, kvinde eller firma. Det plejer ikke at være et
> problem.

Det samme gælder vel for standarder. SCTP protokollen er blevet en
IETF standard på lige fod med TCP og UDP. Forumet der har drevet
denne standard frem har ret sikket holdt den første del af
udviklingen af protokollen lukket.
Af samme grund er jeg faktisk mere glad for C# fra Microdoft end Java
fra Sun.

Mvh