C# og java

Tirsdag den 21. januar 2003 20:02 skrev Keld Jørn Simonsen:

> C# er nu en ISO standard...

Nemlig. Hermed føler jeg mig på mere sikker grund end Java, der kun er
"standardiseret" af Sun selv. De deltog vist i en
standardiseringsproces, men trak sig da de ville beholde magten over
sproget. Keld du kan sikkert historien i flere detaljer.
Så jeg vil hellere skrive programmer i C# end i Java. Det er vel ikke
anderledes end at jeg hellere vil skrive tekster i OpenOffices format
end i Microsoft Words format.

Mvh