Re: [ITPOLITIK] OSS web udgivelses systemer

Klavs Klavsen wrote:
On Sun, 19 Jan 2003 23:55:20 +0100
Hans Christian Studt <sslug@sslug> wrote:

Hej,

Vi er nogle stykker som har diskuteret om det var muligt at sikre at OSS web udgivelses systemer overholder forskellige standarder/anbefalinger.

Jeg har forsøgt at begynde på en liste over på en liste som kan beses her
http://www.studt.dk/w3c-venner/tabel-1.html

Desuden har jeg fundet en liste over andre systemer her
http://www.la-grange.net/cms

Der er vist en mere komplet liste her: http://www.linuxlinks.com/Web/Portal/Content_Management_System/ og måske noget her: http://www.cmsinfo.org/

Og en ligeså tilsyneladende komplet liste - med inddeling efter perl/php
etc. her:
http://www.clueful.com.au/cgi-bin/cmsdirectory/browse/Products%3aBy%20Technology

Og evt. fund kunne også diskuteres her:
http://www.cms-list.org/
så fremt nogen fra de forskellige Open Source CMS systemer rent faktisk
lytter med her.

I øjeblikket ser det ud til at der er masser systemer at gå i gang med at undersøge, så hvis der er nogen kunne tænke sig at give en hånd med så må de neget gerne melde sig.

jeg vil da gerne bidrage med noget information. Som det er lige nu, så har jeg størst erfaring med Envolution og Postnuke :)

http://www.postnuke.dk

http://www.studt.dk/w3c/fokus-03/postnuke-dk.html

0 NUL sider af 85 validerer OK

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.postnuke.dk&;
charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29

Errors: 408

Ja der er nok at gå i gang med :-)

Vil du - eller - skal jeg ????
--