Re: [ITPOLITIK] OSS web udgivelses systemer

On Tue, 21 Jan 2003 22:36:08 +0100
Hans Christian Studt <sslug@sslug> wrote:
[SNIP]
> http://www.postnuke.dk
>
> http://www.studt.dk/w3c/fokus-03/postnuke-dk.html
>
> 0 NUL sider af 85 validerer OK
>
> http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.postnuke.dk&;
> charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29
>
> Errors:  408
>
> Ja der er nok at gå i gang med :-)
>
> Vil du - eller - skal jeg ????

Jeg har skrevet følgende oplæg -jeg havde forestillet mig at poste i
deres brugerforum - jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få dit navn osv.
ind - men det må du fortælle mig - jeg skriver gerne os begge som
afsendeder:

Hej Postnuke.dk,

Jeg skriver til jer fordi jeg har opdaget at postnuke.dk ikke følger
w3c's standarder, jvf. w3c's validator service.

I kan se resultatet her:
http://www.studt.dk/w3c/

og mere specifik her:
http://www.studt.dk/w3c/fokus-03/postnuke-dk.html

Jeg ved at dette bl.a har med at gøre hvordan temaet er lavet (hvilket
postnuke.dk jo har ansvaret for) men også for diverse html ting der er
indlejrede i postnukes egen kode. Dog ved jeg fra mit eget postnuke site
http://enableit.dk - at det kan lade sig gøre :)

Mit formål med at skrive dette her, er at jeg er fortaler for standarder
og føler at Open Source systemer, burde være de første til at følge de
selv samme standarder.

Jeg håber i er enige med mig :)

--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.