Re: [ITPOLITIK] B 27: Udkast til udvalgshenvendelse (v 0.3)

On Tue, 2003-01-21 at 16:21, Carsten Svaneborg wrote:

> Er den deadline feature freeze eller DEADline?
> Med deadline næste mandag ville jeg gerne snart se v. 0.4.

Feature freeze. Det er også den betydning jeg har brugt overfor IDFR. Så
alle der er interesserede bedes indsende deres forslag hurtigst muligt.
Det er temmelig tidskrævende at renskrive og klippe sammen uden at bryde
brevets komposition så jeg vil gerne gøre det det hele på én gang.

> Jeg ved ikke om den konklusion findes i undersøgelsen. PDF filen med
> undersøgelsen må kunne findes på nettet, hvis du googler for
> Sunbelt, men jeg har ikke rapporten på mig.
>
> Jeg kan huske at de havde et histogram over hvor mange der skulle
> betale mindrer, det samme, 1-2 gange mere, 2-3 gange mere og det
> viste at ganske få virksomheder skulle betale mindrer, og de fleste
> skulle betale mere, og en del af dem op til 3 gange mere end før.

Det var den her jeg tænkte på:
http://www.sunbeltsoftware.com/survey_02mar.cfm

Der er også:
http://www.sunbeltsoftware.com/survey_01oct.cfm

Jeg kan ikke umiddelbart finde andre på Google.
--
Anders Feder <sslug@sslug>