Re: [ITPOLITIK] OSS web udgivelses systemer

Klavs Klavsen wrote:
On Tue, 21 Jan 2003 22:36:08 +0100
Hans Christian Studt <sslug@sslug> wrote:
[SNIP]

http://www.postnuke.dk

http://www.studt.dk/w3c/fokus-03/postnuke-dk.html

0 NUL sider af 85 validerer OK

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.postnuke.dk&;
charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29

Errors: 408

Ja der er nok at gå i gang med :-)

Vil du - eller - skal jeg ????

Jeg har skrevet følgende oplæg -jeg havde forestillet mig at poste i deres brugerforum - jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få dit navn osv. ind - men det må du fortælle mig - jeg skriver gerne os begge som afsendeder:

Jeg synes det er fint at henvise til valideringsresultatet og du behøver ikke at komme med en lang smørre om hvem der har foretaget valideringen - da jeg vil tilføje en *about* side til dem som ikke kan leve uden at vide hvem den idiot er der kan finde på sådan noget ;-)

Hej Postnuke.dk,

Jeg skriver til jer fordi jeg har opdaget at postnuke.dk ikke følger
w3c's standarder, jvf. w3c's validator service.

I kan se resultatet her:
http://www.studt.dk/w3c/

og mere specifik her:
http://www.studt.dk/w3c/fokus-03/postnuke-dk.html

Jeg ved at dette bl.a har med at gøre hvordan temaet er lavet (hvilket
postnuke.dk jo har ansvaret for) men også for diverse html ting der er
indlejrede i postnukes egen kode. Dog ved jeg fra mit eget postnuke site
http://enableit.dk - at det kan lade sig gøre :)

Mit formål med at skrive dette her, er at jeg er fortaler for standarder
og føler at Open Source systemer, burde være de første til at følge de
selv samme standarder.

Jeg håber i er enige med mig :)

Fint.

Er det i orden at jeg putter dig, Klavs, på som ansvarlig for at følge op på postnuke.dk.

Jeg vil så arbejde videre med at få gang i andre systemer, samt et system til at følge op på fremgangen i *projektet*.
--
Hans Christian Studt : http://hc.studt.dk mailto:sslug@sslug
.dk og W3C standarder : http://w3c.studt.dk