Re: [ITPOLITIK] Sander: Staten skal vælgebilligste software

On Wed, 2003-01-22 at 20:57, Andreas Bach Aaen wrote:

> Det kunne jeg godt tænke mig at høre en ægte liberal politikers
> synspunkt på. Har vi sådanne politikere tilbage her i landet?

God pointe. Lige nu syntes politikken at hedde "fra velfærdsstat til
minimalstat". Men jeg tror også godt vi kan vinde TCO-debatten hvis
politikerne hører efter hvad Carsten skriver i B 27-henvendelsen og
erkender at der er mange, usikre faktorer der skal tages hensyn til.
Også flere end dem Microsoft nævner - det er ikke billigt at overdrage
al driften, fra support til videreudvikling, af næsten hele statens
IT-infrastruktur til nogle få monopoler.

--
Anders Feder <sslug@sslug>