Re: [ITPOLITIK] CW: Distributør: Vi har patentpå Linux

On Fri, 24 Jan 2003 00:13:03 +0100
Ask Holme <sslug@sslug> wrote:

> Lyder lidt mere korrekt, sådan set vil det jo være svært at have en
> patent der rammer mere end en lille del af et linux system :)
Derudover kom jeg lige til at tænke på at patenter jo max kan holde i 20
år, så hvis SCO har et patent fra da bell labs lavede AT&T unix, så kan
der ikke gå lang tid før det er udløbet.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver