Re: [ITPOLITIK] B 27: Udkast til udvalgshenvendelse (v 0.3)

Anders Feder wrote:
Feature freeze. Det er også den betydning jeg har brugt overfor IDFR. Så
alle der er interesserede bedes indsende deres forslag hurtigst muligt.
Det er temmelig tidskrævende at renskrive og klippe sammen uden at bryde
brevets komposition så jeg vil gerne gøre det det hele på én gang.

Det forstår jeg fuldt ud. Der vil blot være signifikante forskelle mellem 0.3 og 0.4 derfor ville jeg gerne se 0.4 før feature freeze.

En ting vi mangler er en liste over steder/lande/institutioner
der bruger OSS, og links til rapporter omkring OSS brug.

--
  Mvh. Carsten