Re: [ITPOLITIK] B 27: Udkast til udvalgshenvendelse (v 0.3)

On Thu, 2003-01-23 at 17:14, Carsten Svaneborg wrote:

> Det forstår jeg fuldt ud. Der vil blot være signifikante forskelle
> mellem 0.3 og 0.4 derfor ville jeg gerne se 0.4 før feature freeze.

Jeg er ikke hjemme før i nat men jeg sørger for at få 0.4 ud straks i
morgen formiddag.

> En ting vi mangler er en liste over steder/lande/institutioner
> der bruger OSS, og links til rapporter omkring OSS brug.

God idé. Kan vi lave en lille brainstorm på det?

Forbrugerinformationen
Driver en forbrugerportal baseret på Open Source software. Systemet
omfatter bl.a. webserver, databaseserver og content manager og er
udviklet sammen med fem eksterne samarbejdspartnere under GPL-licensen.
Alle tekniske ydelser er således leveret under Open Source-vilkår. FI
anslår at Open Source-løsningen har betydet en besparelse for projektet
på ca. en million kroner.
http://www.fi.dk/forbrugerinformationen/altomfi/fistrategier/opensource/casestory/

--
Anders Feder <sslug@sslug>