Re: [ITPOLITIK] Tekniske foranstaltninger og ophavsret

----- Original Message -----
From: "Erik Josefsson" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, January 25, 2003 2:29 PM
Subject: Re: [ITPOLITIK] Tekniske foranstaltninger og ophavsret (Was: Re: [FORENING] Re: Re: [FORENING] [OT] DVD'er relevant? St ?iso-8859-1?Q?røm?= relevant?)

> Er det ikke et citat fra Erich Honecker?
>
> //Erik Josefsson

Nei - Erich var en ekkel kommunist og fascist - ham kan det umulig være :-)
En slimål på høyde med Mao Zedong :-)

Nei da hellere - flertallet får noe av det de ønsker. Ønsker som er plantet der
av ett lite mindretall.

Flertallet har begrenset evne til å tenke selvstendig under innflytelse av
negative krefter.

Mvh
Jim Oksvold