Re: [ITPOLITIK] Tekniske foranstaltninger og ophavsret

On Sat, 25 Jan 2003 14:39:36 +0100
"Jim Oksvold" <sslug@sslug> wrote:

> Nei da hellere - flertallet får noe av det de ønsker. Ønsker som er
> plantet der av ett lite mindretall.

Ok med mig hvis der er en åben grenseflade mellom flertall og
mindretall :-)  ... gerne og at kommunikationen mellom dem folger nogen
slags åben standard ;-)

> Flertallet har begrenset evne til å tenke selvstendig under
> innflytelse av negative krefter.

Det her forstår jag ikke... er det en variant af "Who should rule?"

Ny tråd, eller ny liste "sslug-filosofie"?

//Erik Josefsson