Re: [ITPOLITIK] Tekniske foranstaltninger og ophavsret (Was: Re: [FORENING] Re: Re: [FORENING] [OT] DVD'er relevant? St ?iso-8859-1?Q?røm?= relevant?)

At 10:57 PM 1/25/03, Esben Jensen wrote:
On Saturday 25 January 2003 22:15, Erik Josefsson wrote:
> Tak Niels, Erik og Esben for en spännende og lärorig dialoge.
> Hvem har ophavsret til den hvis nogen vil ge ud den i bokform?

Jeg frigiver atid småtterier som dette som PD. Hvis altså citaterne i
mine indlæg ikke krænker Eriks Copyleftede licens. ;)

Hmm... generelt går jeg jo ind for GPL - så hvis jeg bare bliver krediteret for mine indlæg og får en kopi af bogen, så er det ok med mig, at den udgives som PD ;-)

Hilsen, Erik Lange --

Om den nye ophavsretlov:
"Det skal nok blive sjovt at forklare min søn om det!
- det med blomster, bier og relativitetsteori er jo vand ved siden af."

Henrik Lund Kramshøj