Re: [ITPOLITIK] B 27: Udkast til udvalgshenvendelse (v 0.4)

On Sun, 2003-01-26 at 00:26, Anders Feder wrote:

> Helt sikkert. Nogen der har forslag til hvor vi kan skære?

Ellers må jeg frem med kniven.

Jeg foreslår at vi flytter hele afsnittet om statens standardkontrakt
over i en seperat henvendelse som vi evt. udbygger og sender til den
arbejdsgruppe der i øjeblikket er ved at modernisere
standardkontrakterne. Afsnittet har ikke så meget med selve
beslutningsforslaget at gøre men det er så konkret at emnet vil kunne
klare sig som et selvstændigt indsatsområde for SSLUG.

Indsigelser?

--
Anders Feder <sslug@sslug>