Re: [ITPOLITIK] Netbank

Hanne Munkholm wrote:

> Jeg ved ikke rigtig om I blev enige om at netbanker var, eller ikke
> var en SSLUG sag. Men uanset hvad, så er dem der er interesseret i
> emnet her sikkert stadig. Her er en lille historie fra det virkelige
> liv:
>
> http://phk.freebsd.dk/netbank.txt

Jeg kan se at jeg skal til at opdatere min side om BEC.
Jeg fik faktisk et forvarsel om at BEC ville lukke for netscape browsere
< 5X

I betragtning af at det ikke har været muligt at få andre browsere til
at fungere tilfredsstillende er det meget dårligt.

Jeg har dog kastet lidt tid efter at få testet Netscape 7X med JRE 1.4.1
og udover at billeder generet i Java er underlige at se på så fungerer
det med BEC.

Det værste i denne sammenhæng er at det jeg forudså for 1 år siden er
ved at blive virkelighed. Bankerne er fuldstændigt ligeglade med hvad
folk siger. BEC er også meget arogante når man påpeger problemer i
deres strategi for webbanken.

Jeg har købt et nyt domæne hvor jeg vil fortælle de historier som folk
oplever med det her.

Jeg modtager gerne input.

Domænet hedder web-bank.dk og kommer i drift inden for kort tid.

--
Mvh

Per R Laursen

http://www.prl.dk/webbank.html