Re: [ITPOLITIK] Netbank

"PRL" <sslug@sslug> wrote in message news:sslug@sslug

> Det værste i denne sammenhæng er at det jeg forudså for 1 år siden er
> ved at blive virkelighed. Bankerne er fuldstændigt ligeglade med hvad
> folk siger. BEC er også meget arogante når man påpeger problemer i
> deres strategi for webbanken.
>
> Jeg har købt et nyt domæne hvor jeg vil fortælle de historier som folk
> oplever med det her.
>
> Jeg modtager gerne input.
>
> Domænet hedder web-bank.dk og kommer i drift inden for kort tid.

bankerne og deraf afledte firmaer (BEC) har en dagsorden:at skabe
shareholder value. man kan selvfølgelig købe en aktie, gå til general-
forsamling og tale sin sag. banken vil så høfligt smilende svare:
"det vil da gerne. vi kommer nok i den forbindelse justerer på rentesatser
og gebyrer eller akcepterer at overskuddet bliver mindre !"
du bliver pebet ud. jeg bruger linux med stor glæde men erkender, at
jeg nok ikke kan undværer min win98. der er også steder jeg ikke kan
betale med dankort uden, at jeg af den grund fravælger de forretninger.
jeg ville blive sk... sur hvis banken meddelte at min indlånsrente blev sat
ned, fordi man skulle tilfredsstille ganske få kunder.

mvh
stig