Re: [ITPOLITIK] SEB også (was: Netbank

In article <sslug@sslug>, Hans Schou wrote:

>  Jeg har været ude og lede efter den der 1.4.1,
>  men finder kun 1.2.1. Hvor findes den anden? Hos Sun (har kigget der)

http://java.sun.com/
Vælg Standard edition j2se
Vælg J2se downloads
vælg j2se 1.4.1

Vælg nu enten linux rpm eller linux self-extracting file, efter om du
kører et rpm system.

Du kan vælge jre hvis du ikke vil have udviklingsdelen med. Sdk er hele
software development kittet.

Hvis dette er uklart så spørg igen. Been there many times...
--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

BOFH excuse of the day: endothermal recalibration