Re: [ITPOLITIK] Netbank

Stig Flensted wrote:

> !" du bliver pebet ud. jeg bruger linux med stor glæde men erkender,
> at jeg nok ikke kan undværer min win98. der er også steder jeg ikke

Når nu banken i dette tilfælde BEC, vælger at 'opdatere' deres webbank
løsning så det ikke længere kan køre på en browser som du kan få til
din Win98, så er du på spanden.

Så bliver du tvunget ud i at købe en ny PC, med MS styresystem som du
lejer for 2 år ad gangen for at kunne bruge din webbank løsning.

Set i betragtning af at en meget stor del af de PC installationer der er
i de danske hjem er pirat kopier, så er der en del af disse der tvinges
ud i en investering på 10000 kr, bare for at kunne foretage deres bank
forrretninger.

Det er der nok ikke mange der synes er specielt morsomt.

Og jeg blev ikke pebet ud da jeg var ude at tale med Forstædernes Bank.
Perspektivet i ovenstående var til at forstå.

Tvungne nyinvesteringer på 10000 kr for at kunne forstsætte med at
benytte banken = Utilfredse kunder som finder en anden bank hvor denne
udgift ikke er nødvendig.

--
Mvh

Per R Laursen