Re: [ITPOLITIK] Netbank

"Hanne Munkholm" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Yeah right. De lukker for noget der virker. Har de sat din indlånsrente
> op i dag?
nej. men nu har jeg kigget lidt i de papirer jeg har fra 2 banker, og
intetsteds
lover man at supporte andet en win og ie. på papirerne fra den ene bank står
det sågar i de papirer, der skulle sendes tilbage i underskrevet stand. hvis
folk skriver under på noget de ikke har læst, tja.
man da jyske bank kan det hele, må man jo regne med kø der i den kommende
tid.

mvh
stig