Re: [ITPOLITIK] Netbank

On Sun, 26 Jan 2003 18:31:55 +0000 (UTC)
Hanne Munkholm <sslug@sslug> wrote:

> Jeg ved ikke rigtig om I blev enige om at netbanker var, eller ikke var
> en SSLUG sag. Men uanset hvad, så er dem der er interesseret i emnet her
> sikkert stadig. Her er en lille historie fra det virkelige liv:
>
> http://phk.freebsd.dk/netbank.txt
>
> --
> Hanne Munkholm <sslug@sslug>
>
> BOFH excuse of the day: endothermal recalibration
>

> sslug-itpolitik er, som SSLUGs øvrige emaillister, et frit debatforum
> hvor hvert enkelt medlem er ansvarlig for sine egne indlæg. Indlæg #12070

Ja han er desværre ikke den eneste. Vi (SolNet Data Service) har lige skiftet fra BG Bank til netop Jyske Bank, efter at Danske Banks edb afdeling (som håndterer BG NetBank) har trukket os rundt ved næsen det sidst 1½ år med "det er lige på trapperne med understøttelse af andet end Microsoft".

Det positive man kan sige om dem, er at de ikke give udetryk for at de er "pro Linux", men at de ønsker at bruge en standard der er tilgængelige på flere operativ systemer.

Der er kun en ting for os som forbrugere at gøre, og det er at lægge vores penge hos de steder der giver mulighed for at vi selv kan vælge - vel og mærke hvis det er vigtigt for os at vi har det valg.

Det var så endnu en historie fra det virkelige liv.

Mvh
Jesper K. Pedersen
SolNet Data Service