Re: [ITPOLITIK] Java+Mozilla (was: SEB også

Andreas Bach Aaen wrote:

> Nextbank: Virker i Netscape 4.77 på adressen:
> http://www.nextbank.dk/linux
> Det er deres gamle netbank. Den nye virker ikke med Linux. Den
> kommende er bestilt hos BEC til at virke med flere platforme. Se:

Hmm, forhåbentligt ikke BEC, de er totalt håbløse.

Det var SDC de lavede det med, i følge det link som du vedlagde.

Jeg har fuldstændigt opgivet BEC, og vil anbefale alle til at skifte til
en bank som ikke bruger BEC, indtil videre er det JyskeBank som er den
eneste som har set lyset, men hvis Lån og Spar også ser lyset i løbet
af i år så vil jeg sætte dem på plus listen også.

--
Mvh

Per R Laursen

http://www.prl.dk/webbank.html