Re: [ITPOLITIK] Java+Mozilla (was: SEB også

Hans Schou wrote:

> Lige nu kan jeg kun få skidtet til at virke med Netscape, men ville
> hellere bruge Mozilla. Vejledning modtages gerne, evt. som privat-mail
> så skriver jeg når siden er opdateret.
>
> Jeg mangler lidt teknisk vejledning...

Nu har jeg aldrig fået Mozilla til at fungere ordentligt, så den har jeg
ikke afprøvet.
Jeg har lagt en kort vildledning til NS7x på min webbank side og hvis
der er nogen som vil skrive noget om Mozilla så ligger jeg gerne det ud
til alles gavn.

--
Mvh

Per R Laursen