Re: [ITPOLITIK] IT-PO-TO-DO

On 28 Jan 2003 22:55:10 +0100, Anders Feder <sslug@sslug>
wrote:

>Det samme som der f.eks. er "galt" med sslug-misc eller sslug-forening
>når www_admin-gruppen ikke holder til der men på en seperat adresse: der
>er for meget støj.

Åh.. som Makholm siger "At melde sig til sslug.itpolitik er som at
bede om at blive udsat for et DoS-angreb." :-))

Men er ideen så, at når der opstår noget på listen her, der skal føres
til protokol, så skriver man til den anden liste, hvor moderatorerne
så fikser det ?

Og at moderatorerne så er redaktører af "protokollen" over
it-politiske aktiviteter, men ikke nødvendigvis webadmins på hele
sslug.dk ?

Så tror jeg, at jeg er med :-)

Hlsen,
Erik L