Re: [ITPOLITIK] IT-PO-TO-DO

On 28 Jan 2003, Anders Feder wrote:

> Det samme som der f.eks. er "galt" med sslug-misc eller sslug-forening
> når www_admin-gruppen ikke holder til der men på en seperat adresse: der
> er for meget støj.

Præcis. Mange af mailsene er ligegyldige for mange på listen, og udfylder
opgaver der klares bedre i en wiki - f.eks. B27-kommentar,
infosoc-kommentar etc. Så kan man nøjes med at sende status-mails til
listen med jævne mellemrum.

Jeg tror også at sikkerhedsproblemet med wiki'er er overvurderet. Det har
overrasket mig hvor få problemer der egentlig er med graffiti etc. Jeg har
mærket absolut ZERO problemer med EUCD-status wikien, og selv store steder
som wikipedia kan holde problemerne på næsten intet.

Så længe det er klart at SSLUG ikke er direkte ansvarlig for indhold blot
fordi det ligger i deres wiki er det fint med mig.

Sidst men ikke mindst: *Wikier er pænt seje* og jeg tror en SSLUG-wiki
hurtigt ville blive brugt til en masse ting der ikke var tænkt på før.

http://susning.nu
http://wikipedia.org

mvh
	Niels