Re: [ITPOLITIK] gammal maskin - ny patentkränkelse?

On Tue, 28 Jan 2003, Jon Bendtsen wrote:

> Men software på en computer er aldrig alene.

Nej, men _hvem_ installerede den software? Hvis du gjorde, så var
softwaren alene på et eller andet tidspunkt.

> nå nå, oooookay, der twister du den lige.
>
> Mere seriøst, hvad bygger du den opfattelse på?

På de bemærkninger EPO kom med i forbindelse med vedtagelsen af loven.
Til de bemærkninger/kommentarer skrev jeg tidligere at jeg glædede[1]
mig til at gennemlæse den rigtige lovtekst, når den nu snart kommer.

Erhversminister Bendt Betjentsen udtalte også noget lignende, sikker
formuleret af EPO.

1] Det er en stor løgn. Jeg er dødtræt af softwarepatenter og ønsker
dem bare afskaffet. Nærmere betegnet, jeg ønsker ordet "alene" slettet
fra §1 i Patentloven.
http://www.retsinfo.dk/DELFIN/HTML/A2001/0078129.htm

mvh/hans
Betal for fri software, eller få støtte til dit projekt!
http://frisoftware.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/