Re: [ITPOLITIK] gammal maskin - ny patentkränkelse?

On Wed, 29 Jan 2003 00:14:45 +0100 (CET)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

> Hvad side?

det hele :-)

> Well, det er nok lidt svært nu.

> Ikke specielt klart formuleret. Jeg forstår ikke præcist hvad der
> menes.

Nej det er det ingen som gör. Fordi EPO fortolker "alene" på samme
måde som du, at det syfter på "computer programs" og ikke på
"inventions".

Det findes ifolge EPO/TBA programel som alene er programmel og
programmel som ikke alene er programel. Det programel som ikke alene er
programel er patenterbar programel.

Indelysende for en fagmand - my ass.

http://swpat.ffii.org/analysis/epc52/moses/index.en.html

//Erik Josefsson