Re: [ITPOLITIK] IT-PO-TO-DO

Anders Feder wrote:

> Klavs Klavsen er ved at undersøge mulighederne for at få gang i
> sslug.dk/itpolitik/. I det forslag jeg har forelagt ham vil det være en
> PHP/MySQL-side med en tilhørende moderatorgruppe der modtager forslag på
> en åben mailingliste svarende til den der findes for linux.dk.

Hej Anders,

Så fik du skrevet det før mig. Jeg havde faktisk tænkt mig at poste den på
sslug-forening :)

Men nu kører jeg bare tråden her indtil videre.

Der er også kommet foreslag om at bruge en Wiki - hvad siger du til det?
evt. en /itpolitik forside, vedligeholdt som de andre (eller noget smartere
måske?) - og disse kan så linke til wiki-undersider - altså en wiki-side
for B27, en for infosoc - etc. etc. hvor folk så kan uddybe emnet osv.

--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.
                                                 -- unknown