Re: [ITPOLITIK] MP3 patentet - OK ?

On 29 Jan 2003 23:05:26 +0100
Jens Peter Secher <sslug@sslug> wrote:

> Hovedproblemet med softwarepatenter (igen efter min mening) er at de
> der udsteder patenter ikke sørger for at gøre deres arbejde
> ordentligt, nemlig at undersøge opfindelseshøjde og nyhedsværdi.

Jag trur jag at du forvexler opfindelseshøjde med vaerkshøjde.

§ 2. Patent meddeles kun på opfindelser, som er nye i forhold til, hvad
der var kendt för patentansögningens indleveringsdag, og som tillige
adskiller sig väsentligt derfra.

"Some patents are brilliantly trivial".

Jag kan heller ikke se at det du siger er specifikt for swpats.

//Erik