Re: [ITPOLITIK] MP3 patentet - OK ?

> Der er /ikke/ tale om nyhedsværdi hvis man kan finde andre lignende
> løsninger ved søgning i fagliteratur eller lignende.
>
> Der vil (efter min mening) /ikke/ være tale om opfindelseshøjde hvis et hold
> universitetsstuderende kan komme med en løsning der basalt set er identisk
> med den der er søgt patent på.

Det udelukker vel så alle opfindelser... Er der noget et hold
universitetsstuderende ikek kan? :-)

> Hovedproblemet med softwarepatenter (igen efter min mening) er at de der
> udsteder patenter ikke sørger for at gøre deres arbejde ordentligt, nemlig
> at undersøge opfindelseshøjde og nyhedsværdi.

Det er IMO ikke et problem med SW patenter, det er helt generelt.

Med venlig hilsen Preben

--
This message has been made up using recycled ideas and language constructs.
No plant or animal has been injured in process of making this message.