Re: [ITPOLITIK] Hvad kan (ikke) patenteres?

> Det har jeg da gjort en del gange. Jeg gør det gerne igen: Du kan ikke
> patentere noget, der kan transmitteres via radiobølger - ej heller i
> kombination med andet.

:-) God definition... :-)

Problemet er vel bare at alle de ting der til dato er patenteret, er lavet på
grundlag af en idé. For overhovedet at kunne bruges til noget må det være
idéen (og ikke entiteten) der bliver patenteret, og idéen kan beskrives og
dermed radiooverføres. Hermed er der ingen idéer der kan patenteres. Min
pointe helt præcis.

Med venlig hilsen Preben

--
This message has been made up using recycled ideas and language constructs.
No plant or animal has been injured in process of making this message.