Re: [ITPOLITIK] Hvad kan (ikke) patenteres?

On Thu, 30 Jan 2003 08:16:39 +0100 (CET)
"Preben Mikael Bohn" <sslug@sslug> wrote:

> :-) God definition... :-)
>
> Problemet er vel bare at alle de ting der til dato er patenteret, er
> lavet på grundlag af en idé. For overhovedet at kunne bruges til noget
> må det være idéen (og ikke entiteten) der bliver patenteret, og idéen
> kan beskrives og dermed radiooverføres. Hermed er der ingen idéer der
> kan patenteres. Min pointe helt præcis.

Jag har ikke fundet en endeste komentar fra dig angående det
fundamenale antagande at det findes 10 klasser problemer.

I din verlden findes det visst kun en klasse?

Ska du ikke pröv og undersöge hvis det ikke er lidt forskel på nogle
af problemerne?

//Erik