Re: [ITPOLITIK] Re: swpats og nobelpristagere

Peter Maersk-Moller wrote:
> Hej
>
> FYI
>
> Onsdag den 29. januar 2003 20:08 skrev Peter Maersk-Moller:
>  > På dansk TV i går aftes (sent) var der en rundbordsdiskussion
>  > mellem dette års nobelpristagere. Bla. blev både patenter generelt
>  > og software- patenter specifikt diskuteret. Der var mange gode
>  > argumenter imod. Interessant nok mente man også på medicinsiden, at
>  > patentsystemet er kuldsejlet og ikke til almen gavn for udviklingen
>  > eller samfundet.
>
> Underligt nok når jeg kigger i programmet for DR og TV2 for den
> [...]
Jeg tror det var på DR2:

     23.30 Prisværdige tanker 2002

        Sidste års nobelpristagere i fysik, kemi, medicin og økonomi mødes i
Börssalen på Det svenske Akademi i Stockholm. Programvært er Nik Gowing fra
BBC World. Nordvision fra Sverige.

--
Med venlig hilsen
Carsten Holck

Malling Support ApS, Vesterbygade 14, DK-9520 Skørping, Denmark
Tel.: +45 9833 9688 Fax.: +45 9833 9687