Re: [ITPOLITIK] Hvad kan (ikke) patenteres?

> Jag har ikke fundet en endeste komentar fra dig angående det
> fundamenale antagande at det findes 10 klasser problemer.

Jeg mindes ikke at være blevet spurgt...

> I din verlden findes det visst kun en klasse?

Hvordan du kan konkludere det ud fra mine indlæg har jeg svært ved at
gennemskue. Eller det skal måske opfattes som en provokation? I så fald har
jeg svært ved at se det seriøse i det.

> Ska du ikke pröv og undersöge hvis det ikke er lidt forskel på nogle af
> problemerne?

Jeg tror egentlig at jeg er kommet med min mening, der er endnu ikke nogle af
de påstande du er kommet med der er logiske nok til at kunne rykke meget ved
dem. Jeg går ud fra at du ikke har forstået hvad det er jeg har prøvet at
pointere, nemlig at jeg har svært ved at se forskellen i at kunne patentere en
idé der fører til en "fysisk" entitet og én der fører til et stykke software.

Med venlig hilsen Preben

--
This message has been made up using recycled ideas and language constructs.
No plant or animal has been injured in process of making this message.