Re: [ITPOLITIK] Hvad kan (ikke) patenteres?

Hej Hans

> Ind imellem har jeg også selv haft tvivl i troen, og så hjælper det at  søge
> trøst i "biblen", den siger:
>
> Patentlovens §1 stk 2:
> Som opfindelser anses især ikke hvad der alene udgør ... programmer  for
> datamaskiner.
> http://www.retsinfo.dk/DELFIN/HTML/A2001/0078129.htm

Jeps, men så bruger man netop en patent-retslig definition. Min grundlæggende
filosofi er at du netop ikke kan skelne. Hvad gør man for eksempel med et
innovativt stykke hardware som udelukkende er beskrevet i VHDL?

Med venlig hilsen Preben

--
This message has been made up using recycled ideas and language constructs.
No plant or animal has been injured in process of making this message.