Re: [ITPOLITIK] VHDL - Hvad kan (ikke) patenteres?

Jeg svarer lige på disse indlæg, og så må det vist være slut.

> Alle mulig måder? Kan du virkligen ikke se nogle begriplige strukturer i
> lov, dommer og praxis?

Jo.

> Eller er du kun uintressert?

Troll

> Sw har måske nogle specifike egenskaber?

IKke mere end som mange andre ting der kan patenteres.

> Er du stadig unenig med Carsten? På hvilke punkter?

Troll. Jeg har ikke skrevet at jeg var uenig med Carsten på dette punkt, men
vi diskuterer to forskellige ting: Carsten taler om implementering
(lovgivning) på patent-området, jeg taler om formålet med patenter.

Med venlig hilsen Preben

--
This message has been made up using recycled ideas and language constructs.
No plant or animal has been injured in process of making this message.