Re: [ITPOLITIK] Zitech og Microsoft

Virker med Mozilla 1.3 og Galeon 1.2.9 på min maskine :)

[SNIP]
> -------
>  > Vi har lavet en måling på mænden af brugere, der bruger andet end
>  > IE.  Det er ganske få procent.
>
> Nu er det sådan, at mange mennesker er nød til at *maskere* deres
> maskine som IE for at blive serviceret, så en sådan måling er ikke så
> relevant. Hvad der er værre for Zitech er, at mange Linux-brugere er
> power-users og ofte ansat som teknik-ansvarlige i forskellige
> stillinger. Det er altså ikke kvantiteten, men kvaliteten der tæller
> og den kan du kun måle ved en kundeundersøgelse. F.eks. har jeg næsten
> [...]
God argumentation :)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."