Re: [ITPOLITIK] Zitech og Microsoft

 Klaus V. Slott wrote:
> Personligt synes jeg det p.... ligegyldigt om det virker med dit eller dat
> browser som forskellige i senere breve giver udtryk for. Med det svar
> manden giver, mener jeg at det bør være nok til at man finder en anden
> butik!

Huh? Jeg har svært ved at se argumentet her. Personligt mener jeg at han giver
et helt OK og sandt svar, og i øvrigt har jeg også lidt svært ved at se
hvorfor jeg ikke skulle handle i en butik blot fordi jeg ikke kan læse
kataloget...

Med venlig hilsen Preben (hvis Mozilla 1.3 ser ud til at klare deres
hjemmeside fint, og hvis Mozilla 1.0 sikkert ikke ville have klaret de fleste
hjemmesider på nettet hvorfor den blev opgraderet)