Re: [ITPOLITIK] Knoppix bliver populær

On Sat, 29 Mar 2003, Anne Østergaard wrote:

> Knoppix bliver populær meget snart i DK.
>
> SSLUG holdt i tirsdags et hyggemøde hvor 15 mand var mødt op for at
> finde ud af hvordan man sammensætter sin egen personlige Knoppix CD.
>
> Det er nok et møde der var så populært at det sikkert vil blive
> gentaget.

Jeg uddeler for tiden >300 sponsorerede Knoppix skiver
i Danmark på min roadshowtur - hvor jeg nu er halvt igennem
http://www.sam-data.dk/arrangementer/tidsplan.asp?id=32
http://www.sam-data.dk/arrangementer/foredrag_detaljer.asp?id=32

Det går rigtig godt (i høj grad for min
cdrom-brænder[1]  :)

[1] Da jeg den anden dag købte ekstra 150 skriver kunne
ekspedienten ikke dy sig for at spørge hvad jeg skulle
lave. Jeg sagde Linux - men burde naturligvis bare have
svaret at jeg havde fundet en smart måde at komprimere
styresystem, tekstbehandling og browser mv ned på én
skive, som jeg så derefter kopierer maksimalt og giver
bort :-))

Open Source forklaret - hør mere på
http://www.dr.dk/DR-nyheder/orientering/ram/m030102a.ram