Re: [ITPOLITIK] Deep Linking legalt - i Tyskland

Jesper> Det er jo sådan set underordnet, om det er et teknisk term eller et juridisk. Der er behov for at skelne af juridiske hensyn.

Jeg mener ikke, at der er behov for at skelne.

Jesper> Heine, Grønbæk og Trzaskowski har jo ligesom ikke nogen dagsorden her.
Jurister har tit en dagsorden om at regulere og lave regler. Det er jo ogsaa
deres arbejde.

>De har skrevet en bog om internetjura, hvor problemstillingerne behandles.
> Problemstillingerne kræver, at der skelnes mellem "almindelige" og "dybe"
>links.
Det er vel rigtigt. Men jeg haaber saa at deres bog har en diskussion af om,
hvorvidt det er meningsfuldt at skelne.

> Derfor forklarer de den terminologi, som allerede bruges.

Den terminologi som de selv og visse andre bruger.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>