Re: [ITPOLITIK] Deep Linking legalt - i Tyskland

On Monday 04 August 2003 14:20, Steen Jensen wrote:

> Man kan netop lave dybe links til visse af deres artikler, som kun
> abonnenter kan læse, medens alle kan læse appetitvækkerne mm. Så det
> viser netop, at det er nødvendigt med skelnen mellem forskellige
> slags links, også juridisk.

Du må undskylde hvis jeg er tungnem, men lige i det tilfælde forstår jeg
ikke hvor det juridiske aspekt opstår.
AOD styrer jo netop adgangen med login, de kan da være bedøvende
ligeglade med hvordan folk linker.
Hvis man i det tilfælde skal skelne, er det da smartere at skelne mellem
sider der kræver autorisation og sider der ikke gør.

Efter min mening en fin måde at gøre tingene på, istedet for at sige at
brugerne skal komme ind af forsiden, og de skal kigge på reklamerne
mindst 5 sekunder, og de skal bruge en browser som understøtter deres
vanart af dynamisk html med integreret flash.

--
Esben Jensen