Re: [ITPOLITIK]Microsoft_gnider_salt_i_Linux-såret

Carsten> Ja og Nej.

Carsten> Det er FUD at SCO sagen har noget med retssikkerheden af linuxbrugere
Carsten> at gøre, det er en sag imod IBM. Men retsikkerheden af brugere af
Carsten> OSS udgør derimod et reelt problem, og er ikke selv FUD.

Det har stadig ikke noget med SCO at gore.

Carsten> Statens standard kontrakt kræver sådan en garenti.

Staten kan da ikke lave en kontrakt med et firma, der forhindrer mig i at
retsforfolge staten. Staten kan muligvis sende et evt. erstatningskrav videre
til firmaet, men det er ikke det samme.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>