Re: [ITPOLITIK] Deep Linking legalt - i Tyskland

>De danske domstole og tildels advokatstanden ser dog anderledes på dette.
>De ønsker at hele byrden og omkostningen skal tilfalde samfundet og ikke
>udbyderen ---- eller også har domstolene måske ikke fattet konsekvenserne
>for samfundet af deres beslutning, eller også er de ligeglade.

De danske domstole har ikke nogen holdning. De afgører, hvad loven er. Det har så visse konsekvenser, som du kan være enige eller uenige i, men det er en anden sag.

Advokatstanden præsenterer fortolkningsforslag til domstolene, som domstolene så anvender til at afgøre, hvad loven siger.

Du kan berettiget eller uberettiget kritisere loven og de politikkere, som laver den, men jeg kan ikke se, at du er berettiget i en kritik af fx. domstolene.

Mvh
Jesper

-
http://www.laisen.dk/