Re: [ITPOLITIK] Deep Linking legalt - i Tyskland

On Tue, 05 Aug 2003 10:49:29 +0200, Peter Maersk-Moller
<sslug@sslug> wrote:

>Her vil jeg dog gerne acceptere, at der er et generelt forbud mod
>at andre uden aftale indekserer ens beskyttede indhold. Jeg vil dog
>ikke accepterer, at der er et generelt forbud mod at indeksere
>ubeskyttet indhold. Det vil skade samfundet alt for meget.

Så længe du ikke skader opretshaver legitime interesser urimeligt, må
du indeksere lige så tosset du vil :-)

Hvornår du evt. begynder at skade en opretshavers legitime interesser
urimeligt, kan ikke defineres teknisk.

At forsøge på det, fører i sidste ende til Trusted Computing - altså
at andre vil forlange at kunne stole på, at du ikke kan gøre noget,
som de ikke har godkendt på forhånd...

Hilsen,
Erik L.