Re: [ITPOLITIK] Deep Linking legalt - i Tyskland

Hej allesammen.

Jeg skulle have holdt mund. Vi har været her før.
Emnet er for komplekst til en emaildiskussion og det tager for megen
tid. Derfor er jeg nød til at trække mig.

Skønt vi har mange forskellige holdninger håber jeg, at alle kan indse,
at tingene ikke er så sort/hvide som alle (inkl. mig selv) giver indtryk af.

Jeg håber også, at alle kan indse, at uanset hvad man vælger at støtte
i den sammenhæng, så har det både negative og positive konsekvenser.

Uenigheden kan måske skyldes, at konsekvenserne vurderes forskellig
og har forskellig betydning for hver især.

mvh.

--PMM

PS, når det er sagt, så holder jeg ikke af snyltere i min
have, men jeg gasser dem heller ikke.
PSS, jeg er ikke mod ophavsret - tværtimod, men den skal afgrænses
fornuftigt.

Peter Maersk-Moller
Ogg/Vorbis support for MPEG4IP. YUV12, XviD, AVI and MP4 support
for libmpeg2. See http://www.maersk-moller.net/projects/